Sinds 1 januari 2024 voert de firma Van Lith Bouw uit Beverwijk de reparaties uit in Zandvoort. Hiervoor behandelde de firma Coen Hagedoorn deze reparatieverzoeken. Hagedoorn heeft deze verzoeken niet allemaal overgedragen. Vooral de klachten die voor het einde van het jaar gemeld waren bij Hagedoorn, zijn verdwenen. Ook had Coen Hagedoorn de laatste maanden een behoorlijke achterstand laten oplopen.
Samen met een personeelstekort bij Van Lith, zorgde dit voor de nodige problemen. Het HPZ houdt deze toestand nauwlettend in de gaten. We houden voortdurend contact met Van Lith en Pré Wonen, want we willen dat de achterstand verdwijnt. Gelukkig is er inmiddels wel een stijgende lijn te bespeuren. De terugmelding van klachten geschiedt over het algemeen binnen twee dagen. Ook lukt het Van Lith steeds beter de klachten af te handelen. Positief is ook, dat er nieuwe opzichters zijn aangenomen bij Pré Wonen, die onder andere verantwoordelijk worden voor de eindcontrole.
Hebt u ondanks alles nog een reparatieverzoek, die is blijven liggen, dan kunt u op de website van Pré Wonen een klacht indienen. https://www.prewonen.nl/over-ons/contact/compliment-of-klacht#/ In het geval dat dit nog niet het gewenste resultaat heeft kunt u contact opnemen de klachtenlijn van het HPZ. Het spreekuur is op maandag van 10.00 uur tot 12.00 uur. Maar bij spoedgevallen kunt u natuurlijk altijd eerder bellen.
De nummers staan op de website van het HPZ, maar voor het gemak geven wij die nog eenmaal.
Teresa Mok 0655727905
Helen Keur 0655502937
Cor Haagsman 0617922822